Jamie

EB Collage

Op 21 april was ik in het VieCuri ziekenhuis in Venlo om de mooie Jamie te fotograferen met haar papa en mama.
Jamie is met 32 weken geboren na een spontane bevalling en ze woog bij haar geboorte 1900 gram. Het was dan ook wel erg schrikken voor haar papa en mama toen zij zich aandiende. Gelukkig deed Jamie het heel goed en is ze al flink bijgekomen. Als ze haar flesjes zelf helemaal gaat leeg drinken mag ze zelfs al naar huis!Net voor ik kwam mocht ze van de monitor af en werden de plakkertjes verwijderd, al een hele mijlpaal.

Lieve Jamie,wat ben jij klein maar dapper, ik duim dat je vlug je flesjes leeg gaat drinken zodat je lekker mee naar huis mag om daar verder te groeien… Zo kunnen papa en mama je omringen met alle liefde, hoop en geluk.

Liefs, Maartje

*******

De ouders:

Bij een eerste kindje weet je niet wat je te wachten staat. Onze dochter kwam onverwachts na 32 weken zwangerschap ter wereld. Dan weet je als nieuwbakken ouders al helemaal niet wat je overkomt. In de periode die volgt komt er heel veel op je af. Er is dan geen ruimte voor dingen die normaal automatisch gaan. Bijvoorbeeld het maken van foto’s en het versturen van geboortekaartjes.

Gelukkig kregen wij van het ziekenhuispersoneel de tip om ons aan te melden bij de stichting Earlybirds. De stichting begrijpt echt de behoefte van ouders zoals wij. De fotosessie op zich is al een hele leuke afleiding. Net een dagje pretpark met onze dochter. Maartje (onze fotograaf) kon zich ook heel goed inleven in onze situatie. We hebben echt niets hoeven uit te leggen en het resultaat was geweldig! De collage hebben we meteen rondgestuurd aan familie, vrienden en collega’s. We zijn er niet aan toegekomen om geboortekaartjes te laten drukken dus dit kwam goed uit. Wij hopen dat de stichting samen met fotografen net als Maartje nog lang iets kunnen betekenen voor ouders zoals wij.

Angell en Geert

1 antwoord
  1. Gwendolyne
    Gwendolyne zegt:

Och wat een mooi meisje! Mij is exact hetzelfde overkomen bij de eerste. Donderdag aan het werk, vrijdag moeder. Zo onverwacht.. een rollercoaster aan emoties.. Hopelijk mag ze snel mee naar huis!
    Geniet van elkaar!