Jaimy en Jessy prematuur geboren

Jaimy en Jessy

Jaimy en Jessy prematuur geboren

Van de fotograaf:

Ik mocht dit keer naar 2 hele kleine meisjes die 2 grote broers hebben. Jim van 5 wilde al vanaf de dag dat zijn zusjes geboren zijn met ze buidelen en toen ik er was, was het eindelijk zover. Zo ontzettend mooi om te zien hoe iedereen daar van genoot. Mama en Papa keken vol trots naar hun mooie gezin. Wat een rijkdom. Ik hoop dat jullie snel met de meisjes naar huis mogen en samen thuis kunnen genieten met en van elkaar,
Liefs, Luzanne

Van de ouders:

Lieve Jessy en Jaimy,
Wat hebben jullie ons de laatste weken laten schrikken. Waar de zwangerschap eigenlijk vlekkeloos verliep, veranderde dit bij de controle van ruim 28 weken. Ze wilde het niet echt benoemen in het ziekenhuis, maar we kregen wel door dat er iets zorgelijks te zien was op de echo. We werden doorgestuurd naar Leiden waar we ons per direct moesten melden. Daar in de avond aangekomen opnieuw een echo en wat onderzoeken en inderdaad, een duidelijk geval van TTS. Mama moest blijven en kreeg longrijpingsprikken.

Omdat mama zelf ook klachten had en een abnormale dikke en harde buik hebben ze na het weekend een drainage uitgevoerd waarbij er toch wel bijna 4 liter vruchtwater bij Jaimy is weggehaald. Toen ik later in de week weer op controle ging in ons eigen ziekenhuis leek het weer mis, wederom per direct melden in Leiden. Dit keer enigszins voorbereid met een vluchttas. Daar aangekomen bleek Jaimy een oververmoeide hartspier en wilde ze jullie meteen halen met een spoedkeizersnee. Helaas geen plek in Leiden dus per ambulance naar Rotterdam gebracht waar jullie snel zijn gehaald. Wat waren jullie toch ontzettend klein maar o zo dapper. Vanaf de eerste minuut alleen maar kleine stapjes vooruit. Wij zijn zo trots op jullie, ga zo vooral door, dan zijn jullie snel thuis!

Dikke kus en knuffel van papa, mama, Jim en Bart