Isa prematuur geboren met 31,5 week, couveuse, sonde, vroeggeboorte, flesvoeding

Isa

Van de ouders:

Op 26 oktober 2018 kwam onverwachts onze lieve Isa 8,5 week te vroeg ter wereld. Ze heeft heel kort wat ademhalingsondersteuning nodig gehad maar kon na een dag al zonder. Ook de couveuse vond ze al vrij snel te warm en ze ligt nu in een heerlijk wiegje met een warme kruik. Inmiddels is ze al 4 weken bij ons en heeft ze de 2 kilo al bereikt. Ze ligt zelfs al niet meer aan de monitor! Nog even zelfstandig leren drinken en dan mogen we hopelijk gauw naar huis. Het zou fantastisch zijn als we de kerstdagen met z’n drietjes thuis zouden kunnen doorbrengen. Lieve Isa, papa en mama zijn enorm trots op je!

Wat een mooi initiatief is dit van Stichting Earlybirds. We hebben een erg leuke shoot gehad met Marcella en hebben zo een mooie herinnering voor later. Wij raden het alle ouders aan om dit te doen in deze zware periode. Marcella en Earlybirds, heel erg bedankt!

Liefs,
Bas en Lotte

1. Marian
    Marian zegt:

Wauw wat een mooie foto’s van jullie kleine wondertje! Wat is het toch een dapper en knap meisje! Ik ga voor jullie mee duimen dat jullie lekker thuis kunnen genieten met z’n drietjes tijdens de kerstdagen!