Hidde

Daar was ik weer, in het moeder & kind centrum bij het St Jansdal in Harderwijk. Hidde is geboren en ik mocht zijn ziekenhuisperiode vastleggen. Wat een eer!

Hidde is geboren met 33 weken. De vliezen braken iets sneller dan gepland en daar was hij. Een prachtig kereltje met al heel wat mooie haartjes en een prachtig gezichtje. Alles erop en eraan. Wat een fantastisch wonder. De shoot verliep erg goed en gezellig. We hadden op zijn voedingstijd afgesproken zodat ik direct dat moment kon meepakken. Hidde mocht ook lekker in bad en daarna nog even knuffelen met papa en mama. Vanwege het schattige birdje hebben we Hidde nog even in zijn bedje gelegd, en ja hoor.. de lachjes kwamen achter elkaar. Hij stak zelfs even zijn tongetje uit naar mij! Wat hebben we gelachen met z’n allen.

Ik wens dit prachtige gezin een hoopvolle toekomst toe omringd door heel veel liefde en gezondheid.

1 antwoord
  1. Tiemco en Jennieke
    Tiemco en Jennieke zegt:

Inmiddels zijn we al twee weekjes thuis aan het genieten van Hidde. Hij doet het nog steeds super goed en is over het algemeen een tevreden mannetje.
    Ondanks dat het allemaal anders ging dan verwacht, hebben we goede herinneringen aan de eerste weken met Hidde. Dit mede dankzij de shoot, want wat was dat leuk en waardevol! Everdien heeft Hidde prachtig weten vast te leggen en het was ook gewoon heel gezellig en ontspannen, wat ook heel fijn is tijdens zulke rare weken.
    Everdien, nogmaals heel hartelijk bedankt! De foto’s betekenen veel voor ons en zijn ook echt prachtig geworden. Ga zo door, want je hebt echt talent 🙂

Tiemco, Jennieke, Felien en Hidde