Hailey prematuur geboren met 27 weken

Hailey

Hailey prematuur geboren met 27 weken

Door de fotograaf:

Afgelopen oktober vertelde ik nog opgetogen dat ik eindelijk weer op pad mocht voor Stichting Earlybirds. Helaas was die vreugde van korte duur en sloten vlak daarna alle ziekenhuizen hun deuren weer. Maar nu was het eindelijk zo ver, de meeste ziekenhuizen, en gelukkig ook “mijn” ziekenhuis in Goes, zijn weer open.

Hier mocht ik prachtige Hailey vastleggen. Hailey kwam geheel onverwacht met 27 weken ter wereld met maar 900 gram! Megaspannend dus, maar gelukkig deed ze het van het prille begin heel erg goed. Na enkele weken in het Erasmus Rotterdam mochten ze eindelijk dichter bij huis en kwamen ze in Goes terecht. Dagelijks wordt er gebuideld en groeit Hailey lekker door. Afgelopen week heeft ze zelfs geprobeerd om zelf uit de borst te drinken. Kortom, een hele spannende en intensieve tijd, maar Hailey doet het goed en mag hopelijk binnen enkele weken lekker met papa en mama mee naar huis.

Bedankt lieve Kim & Jeffrey, wat leuk om jullie ontmoet te hebben en jullie prachtige dochter! Ik wens jullie toe dat jullie snel thuis mogen gaan genieten.

Door de ouders:

Daar was je dan, 13 weken te vroeg. We waren uitgerekend op 26 augustus, maar onze dochter dacht daar dus anders over en kwam 28 mei ter wereld. Je weet op dat moment niet wat er te wachten staat, de grote vraag die vooral bij je speelt is gaat ze het redden? Ze heeft het gered en hoe! Iedere dag vechten, vechten en nog eens vechten. Gelukkig had ze super verpleegsters/verpleger om haar heen in het Sophia kinderziekenhuis. Acht weken lang heeft ze op de Neonatologie gelegen, ons 2e thuis kan je het wel noemen. En toen ineens het telefoontje, ze gaat naar Goes! Het was voor ons heel dubbel, blij dat ze dichter bij huis komt te liggen, maar je laat het daar achter. Het was een afscheid met een lach en een traan. Nu ligt ze alweer 2 weken in Goes en doet ze het super goed, iedere dag genieten we van haar, maar echt volle bak genieten kan je pas als ze thuis is. We zijn in een achtbaan terechtgekomen en kunnen pas uit stappen zodra ze thuis is.

Wat stichting Earlybirds doet, vind ik geweldig. De één vind het maar een foto, maar wij zijn super blij met de foto’s! Iedere dag maak ik foto’s van haar, maar dat is toch anders. Nu hebben we prachtige foto’s van ons 3en.

Super fijn dat deze stichting er is!

1 antwoord