Gabriel prematuur geboren met 32 weken, couveuse, Rivierenland ziekenhuis

Gabriël

Gabriel prematuur geboren met 32 weken, couveuse, Rivierenland ziekenhuis

Van de ouders:

Wij zijn dankbaar en heel erg blij met de geboorte van onze tweede zoon. Ongerust maar ook een beetje bang dat onze zoon 8 weken te vroeg is geboren. Na de geboorte ging alles goed, totdat Gabriël verkouden werd. Zijn saturatie ging omlaag. Hij kreeg neusspray en medicatie om alles op peil te houden. Al snel mocht hij uit de couveuse en lag hij 1 dag in een warmte bedje en daarna in een bedje. Het duurde lang voordat zijn verkoudheid weg ging maar je bent en blijft een sterk mannetje! Jesaja is blij dat hij een lief broertje erbij heeft.

Het komt niet vaak voor, maar onze zonen zijn allebei in 2017 geboren. We willen God bedanken dat Hij ons bij is gestaan, dat alles goed is gegaan met Gabriël en dat het nu heel erg goed gaat met Gabriël.

Mardine, we willen je heel erg bedanken voor de foto’s van ons gezin. Earlybirds willen we ook bedanken dat jullie dit voor ouders doen waarvan hun kind(eren) te vroeg is/zijn geboren.

——————–

Van de fotografe:

Dinsdag 12 december is een blijde dag! Niet alleen omdat ik weer op pad mag voor Earlybirds, maar ook omdat de dappere Gabriël na de shoot naar huis mag. Een mooie afsluiter van een ziekenhuisperiode dus.

In ziekenhuis Rivierenland in Tiel ontmoet ik, diep ingestopt in een warm bedje, een klein jongetje met een hele bos zwarte haartjes. Zo schattig!Gabriël! Wat een mooie naam, ook net voor Kerst. (Voor degene die het niet weten: Gabriël was de engel die aan o.a. Maria, de moeder van de Heere Jezus, mocht vertellen dat ze de moeder van Jezus mocht worden). Papa, mama en grote broer Jesaja waren natuurlijk ook van de partij. Gabriël mocht nog een laatste keer in het ziekenhuisbadje. Een geschikt moment voor de fotoshoot!

Ik heb genoten van deze shoot en ik wens jullie alle vier veel liefde en geluk toe in jullie mooie gezinnetje!
Liefs, Mardine