Fynn en Jay prematuur, geboren met 32 weken, keizersnede, harde buiken, tweeling, sondevoeding, downsyndroom

Fynn en Jay

“Lieve mensen, we willen even ons verhaal vertellen over waar we de afgelopen weken in beland zijn..

Onze kanjers zijn met 32 weken met de keizersnede gehaald omdat Fynn zijn hartslagje niet goed reageerde op mijn harde buiken. Het ging allemaal heel erg snel maar we hebben een prachtige ervaring gehad en die samen intens beleefd..

Na een moeizame start doen de jongens het met de dag beter. Ze krijgen sondevoeding en het infuus. Jay krijgt nog wat hulp met zijn de ademhaling maar verder zijn het sterke kanjers..

Vorige week dinsdag kwam de arts naar ons toe voor een gesprek en daar kregen wij te horen dat ze Fynn wilde testen op het downsyndroom want ze hadden het vermoeden dat hij dat heeft. Wij werden op dat moment heel erg hard van onze prachtige blauwe wolk getrapt met ongeloof, veel vragen, verdriet en in afwachting van de uitslag hebben we een paar dagen rond gelopen..

Afgelopen vrijdag hebben wij de bevestiging gekregen dat Fynn het downsyndroom heeft voor ons was het al wel duidelijk maar de bevestiging kwam toch best hard aan..

Er komt nu een hoop op ons af ook vanuit het ziekenhuis. We hebben nog geen idee wat ons te wachten staat en welke gradatie Fynn heeft: wat hij wel en niet zal kunnen gaat de tijd uitwijzen..

Wij zijn supertrots op onze kanjers. Ze groeien goed en zijn al een paar dagen van het infuus af. Ze liggen alleen nog aan de sondevoeding. We hebben 2 prachtige kanjers gemaakt en op de wereld gezet, dat bewijzen ze door hoe sterk ze zijn en hoe onwijs goed ze het doen..

Kortom onze afgelopen weken waren intens , heftig , prachtig , verdrietig maar boven al gevuld met trots onwijs veel trots op onze 2 kanjers Fynn & Jay!!!

Cunera & Jefrem “

1. Cheranie Swinkels
    Cheranie Swinkels zegt:

! Mooi over hoe jullie vertellen ik heb ook zoontje met down syndroom! Ook na geboorte te horen gekregen! Mijn zoontje is bijna 7 maar je krijgt zoveeel liefde!!! Heel veel geluk met jullie kanjers