Fleur, Mees & Tess

Fleur Mees en Tess

Tijdens de eerste echo bleken we in verwachting van een drieling, wauw wat een verrassing. We moesten even aan het idee wennen en zijn er erg gelukkig mee. Met 17 weken wisten we dat we 2 meisjes en 1 jongen verwachten.

Zondags 15-02-2015 vonden de kids het tijd. Met 32 weken en 5 dagen zijn binnen drie minuten Fleur (2160 gram), Mees (1695 gram) en Tess (1720 gram) geboren middels een spoed sectio. Alle drie kwamen ze in een couveuse te liggen met CPAP, sonde en infuus. Vrij snel mochten ze alle drie uit de couveuse en werden de slangetjes minder.

Op 7 maart (dag van de fotoshoot) mocht Fleur (toen 2536 gram) al met papa en mama mee naar huis. Mees en Tess liggen momenteel nog op de neonatologie in een wieg en voor hun hartslag aan de monitor ivm dipjes. De dipjes worden minder en ze drinken al goed uit de fles. Mees weegt momenteel 2348 gram en Tess 2244 gram. Hopelijk zijn we snel alle 5 samen thuis en kan het echte genieten beginnen.

1. Anita Nijmeijer
    Anita Nijmeijer zegt:

Fijn dat het goed met de kindjes gaat, we hopen ze snel te mogen begroeten al onze nieuwe buurkindjes! ❤️❤️❤️

2. miranda
    miranda zegt:

Wat fijn dat het goed gaat met de kindjes.die dipjes in het hartritme had onze zoon ook.(geboren met 34 weken 5 dagen) en tegen ons zeiden ze dat dat met de vertering te maken kan hebben.ook zeiden ze dat dat waarschijnlijk de meeste pasgeboren kindjes hebben maar die wat meteen mee naar huis mogen liggen niet aan de monitor dus dat kun je niet weten.geniet iig van jullie wondertjes!heel veel geluk samen.

• Danielle
      Danielle zegt:

Dank voor je reactie! Die dipjes past net zoals je zegt bij t prematuur zijn, gelukkig zijn ze al heel veel minder en als ze er zijn met snel zelfherstel.

• Danielle
      Danielle zegt:

Thnx en als je ooit in de buurt bent kom je ze maar x bewonderen 😉 ooh en slapen kan hier geregeld worden (hoort wel oppas op Fleur, Mees en Tess bij dan