Fiene prematuur geboren met 27 weken

Fiene

Fiene prematuur geboren met 27 weken

Van de fotograaf:

Lieve, dappere Fiene, je was al bijna 2 maanden op deze wereld toen ik je mocht fotograferen.
Wat een feest om te zien hoe jij je al ontwikkeld hebt! Ik wens jou, je mama en papa alle geluk en gezondheid van de wereld en hoop dat jij nu heel snel in jouw eigen bedje mag slapen. Lieve groet en een knuffeltje, Mieke.

Van de ouders:

Op 19 juni 2021 is onze lieve dochter Fiene geboren. Na herhaaldelijke bezoekjes aan de gynaecoloog werd Elke uiteindelijk met een zwangerschapsvergiftiging opgenomen in het MMC. Niet lang daarna werd Fiene geboren na een zwangerschap van 27 weken. Doordat Fiene niet alleen een prematuur, maar ook dysmatuur was kwam zij als een heel klein meisje met grote blauwe ogen ter wereld. Ze woog slechts 856 gram, maar dat gewicht zegt niets over haar vechtlust. Gedurende de spannende tijden op de NICU-afdeling in het MMC heeft Fiene laten zien wat voor een pittige tante ze is. Ze stond er dan ook bekend als het prinsesje van de afdeling en kreeg van de dokter zelfs haar eigen kroon.

Inmiddels zijn we in wat rustiger vaarwater beland en ligt Fiene op de medium care van het Catharina ziekenhuis. Daar kwam Mieke van stichting Earlybirds op bezoek om foto’s van ons als gezin en Fiene alleen te maken. We boften want twee dagen daarvoor was net Fiene haar zuurstof snorretje verdwenen. Hierdoor is haar inmiddels wat bollere snoetje mooi te zien op de prachtige foto’s. Via deze weg willen we Mieke nogmaals bedanken voor de schitterende foto’s. Dankzij haar hebben we prachtige foto’s van ons als gezin mogen ontvangen en weer een geluksmomentje in het ziekenhuis mogen ervaren. Dankjewel Mieke.

Liefs Stef & Elke