Fenna

Op 12 mei mocht ik weer op pad voor een reportage in het Diakonessenhuis in Utrecht. Ik mocht op bezoek bij Fenna en haar ouders. Fenna werd na een zwangerschap van 33 weken geboren. De laatste paar dagen ging Fenna snel vooruit en zij zou over een paar dagen al naar huis gaan. Tijdens de reportage hoorden de ouders dat zij zelfs morgen al naar huis mag. Fijn om te zien dat het zo goed gaat met Fenna en om de blijdschap van de ouders te zien die hun dochter eindelijk mee naar huis te kunnen nemen. Ik wens jullie heel veel geluk toe met z’n drietjes!

Groeten, Sander.

*********

De ouders:

De zwangerschapsperiode is helaas niet gelopen zoals ik altijd in mijn hoofd had… onbezorgd en een natuurlijke bevalling. Het is een periode geweest met wekelijke ziekenhuiscontroles voor echo’s en uiteindelijk een keizersnede. Onze lieve Fenna heeft het zwaar gehad in mijn buik maar is zo sterk dat ze het gered heeft en nu behoort Fenna tot de groeiers en bloeiers. De tijd in het ziekenhuis is een emotionele achtbaan geweest voor ons en we zijn zo blij dat we goed in de gaten werden gehouden door de artsen.

Fenna heeft na haar geboorte 4 weken door mogen brengen op de couveuse afdeling. Deze tijd maakt deel uit van ons leven en vinden wij fantastisch dat dit is vastgelegd middels een fotoreportage! Dank daarvoor! De fotoreportage was spannend maar super leuk en relaxed. Sander stelde ons erg op ons gemak en nam de tijd. Hierdoor verliep de fotoreportage ontspannen! De foto’s zijn geweldig geworden.