Fenn

Zwanger van ons tweede kindje. Wat een geluk. 4 jaar geleden ben ik te vroeg bevallen van onze zoon dus we hadden rekening gehouden met een spannende zwangerschap. Maar deze baby was goed aan het groeien. 20 weken echo was top. Geen zorgen, alles was goed. Baby groeit goed, baarmoedermond stevig en goed van lengte. De andere helft van de zwangerschap kon vol goede moed beginnen.
Een paar dagen later kreeg ik veel buikpijn en niets was minder waar. De baarmoedermond was week en al ingekort. Ik kreeg ook lichte weeën. Na enkele dagen in het ziekenhuis was alles weer rustig. Tot week 26, het begon weer en heviger. Met spoed naar Rotterdam, longrijping en weeënremmers. Na enkele dagen kwam er weer rust in mijn buik en mochten we verder thuis afwachten.
Met alle geweldige zorg en hulp van vrienden en familie hebben we de zwangerschap tot ruim 35 weken kunnen rekken en is onze prachtige dochter FENN geboren op 16 november 2023. Ze heeft een goede start gemaakt en we hopen binnenkort naar huis te mogen om lekker samen te zijn met ons gezin.
Alle lof naar de super zorg in het moeder kindcentrum in Bergen op Zoom!!
En tevens het super initiatief van Earlybirds om in deze periode lichtpuntjes te creëren.
Je kraamweek en de eerste weken na de bevalling in het ziekenhuis doormaken ipv thuis is voor ons een feit. Maar zonder deze mooie ervaring en goede zorg zou het een hele andere beleving zijn geweest.
Bedankt!

Veel liefs Joyce, Thierry, Flor & Fenn