Evolet & Nicolette prematuur geboren met 34 weken, Isala Klinieken Zwolle, tweeling

Evolet & Nicolette

Vorige week mocht ik naar het Isala Ziekenhuis in Zwolle om daar mijn eerste fotoreportage te maken voor de Stichting Early Birds!

Ik fotografeer natuurlijk al jarenlang geboortes, newborns en kindjes en bruiloften, maar dit was toch wel even spannend! En extra bijzonder was dat ik gelijk de lieve kleine tweelingmeisjes Evolet en Nicolette mocht fotograferen! Dus niet één maar twee kindjes! Zij waren 34 weken jong toen ze werden geboren en wogen 2080 en 1450 gram. Vooral Nicolette was dus nog erg klein.

Vader Roland stond mij al op te wachten. Hij vertelde trots dat zijn dochters het supergoed doen! Na kennismaken met moeder Anja en even praten over de meisjes, zijn de ouders begonnen met de verzorging van hun meisjes. En heb ik dit vastgelegd. Gewoon zoals een dag in het ziekenhuis voor hun is nu. Later kunnen zij dit als herinnering weer terug kijken. Na verschonen en voeden was het tijd om te knuffelen en ook nog even met z’n viertjes als familie op de foto te gaan! Wat zijn ze trots op hun meisjes en dankbaar voor deze fotosessie! Zo mooi om te zien!

—————–

Van de ouders:

Wij zijn dankbaar voor het feit dat alles met onze meisjes zo goed is gegaan tot nu toe. En we mogen genieten van onze baby girls. We zijn trots, totaal verliefd en overwhelmed door een gevoel dat we niet kenden en nu mogen ervaren.

Met de foto’s kunnen wij en onze meisjes later terug kijken naar een drukke ziekenhuis periode en dat dit niet allemaal even vanzelfsprekend was. Wij willen Early Birds bedanken voor het regelen van deze fotoschoot en het in beeld brengen van prematuur kinderen.

En Moniek voor de uitvoering, zo relaxt en lief. We zijn haar zeer dankbaar voor het in beeld brengen van deze bijzondere situatie.
Liefs papa en mama van Evolet en Nicolette