Emin prematuur 30 weken zwangerschapsvergiftiging wereld prematurendag

Emin

Emin prematuur 30 weken zwangerschapsvergiftiging wereld prematurendag

Mijn lieve zoon is tien weken te vroeg ter wereld gekomen. Ik had zwangerschapsvergiftiging en te hoge bloeddruk,
daarom moest er met spoed ingegrepen worden door middel van een keizersnede. Hij heeft veel complicaties gehad maar heeft gelukkig alles overwonnen.

Na zo’n 5 weken mocht hij vanuit het VUMC naar het ZMC in Zaandam. Dat was fijn en dichter bij huis.

Ik maakte voor het eerst kennis met de Stichting Earlybirds op Wereld Prematurendag, er kwam een fotografe langs in het VU en ik ontving 3 prachtige foto’s. Een buurvrouwtje van vroeger die ik ken werkt ook als fotografe bij de Stichting en zij is in het ZMC geweest om een mooie fotoreportage te maken. De foto’s zijn een waardevolle herinnering voor mij aan een moeilijke tijd.

Ik ben er ontzettend blij mee en wil jullie allemaal bedanken voor het fijne werk wat jullie verrichten.

Groetjes van Nancy

1. Samira
    Samira zegt:

Ik ben bij de geboorte geweest,

Lieve Emin je was zo klein toen je ter wereld kwam, 10 weken te vroeg ……. Zo klein dat je was en al heel veel mee heb moeten maken. Maar je bent een grote strijder !!! En ik ben super trots op jou en je moeder hoe jullie je er doorheen heb geslagen xxx