Elena

De ouders:

In de vroege ochtend van zondag 23 november is onze tweede dochter Elèna geboren. Ruim 5 weken te vroeg, met 34 weken en 6 dagen zwangerschap. Opnieuw is het ons overkomen. Tijdens mijn zwangerschap vond ik het naderen van de 36 weken spannend, omdat onze oudste dochter met dat termijn is geboren. Dat Elèna nog eerder zou worden geboren, hadden we nooit gedacht. Het is moeilijk om je dochter zo vlak na de geboorte in een couveuse te zien, met allemaal toeters en bellen om haar heen. Je kunt eigenlijk niet goed naar je kindje kijken en het ergste, haar niet kunnen vasthouden! Gelukkig is ze inmiddels met sprongen vooruit gegaan en mogen we haar –na bijna 3 weken ziekenhuis- eindelijk mee naar huis nemen.

Wij twijfelden geen moment met het aanvragen van een fotoshoot bij Stichting Earlybirds. Ik weet wat voor prachtig werk zij doen, omdat ik hen zelf eens heb gesteund met mijn webshop. De foto’s raakte mij altijd en hun visie sprak mij erg aan. Dat ik er zelf ooit samen met mijn gezin gebruik van zou maken, was nooit in me opgekomen, maar wat ben ik blij dat we het hebben gedaan! Prachtige warme foto’s die ons voor altijd zullen herinneren aan een tijd waar wij als gezin sterker door zijn geworden! Dankjewel Pasquale!

Lukas & Daniëlle

1 antwoord

Trackbacks & Pingbacks

1. […] gebruik van mochten maken. Ben je nieuwsgierig naar de stichting? Kijk dan eens op hun site. Op hun blog kun je een stukje lezen over onze ervaring. Graag deel ik hieronder een aantal foto’s van de […]