Djoya

djoya prematuur geboren 30 weken

Fotograaf:

Het is al even geleden dat ik heb gefotografeerd voor Stichting Earlybirds, maar vandaag mocht ik weer even tijd maken in mijn agenda. En wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Ik kwam op de couveuse afdeling op 10 juli 2015 om 15.00 uur bij mooie Djoya. Haar verliefde papa  Mike en trotse mama Mandy  gaven mij meteen een hartelijk welkom. Ze waren erg dankbaar dat ik er was. Djoya is met 30,6 weken te vroeg geboren. Ze zijn dus al een tijdje in het Flevoziekenhuis te Almere. Vandaag kregen ze te horen dat Djoya naar een andere afdeling mocht omdat het al een stukje beter met haar gaat. Vol blijdschap gingen we aan de slag om foto’s te maken van het vertroetelen. Eten en in badje hoefde even niet dus, dan maar heerlijk knuffelen, echt een straf vond papa Mike dat.

De wereld om je heen staat even stil en alles staat op zijn kop, maar liefde overwint alles zeggen ze wel eens, nou ik denk dat dat wel klopt, want wat  heb ik een liefde gevoeld in deze kamer vandaag.

Djoya kom op kanjer! Nog even en dan mag je naar huis. Heerlijk in bed tussen papa en mama in liggen.

Bedankt voor deze mooie momentjes. Liefs Mariska Honing

Ouders:

Lieve Djoya,

Omdat je zo vroeg bent gekomen,

moet je nog een tijdje in een ander bedje dromen.

We moeten nu geduldig zijn,

maar je thuiskomst zal zeker een feestdag zijn!

Kusje van papa en mama

1. marlijn van ' t Hag
    marlijn van ' t Hag zegt:

Lieve Mandy en Mike.

Wat een prachtige foto’s en wat een schitterende tekst.
    Wat hebben jullie een sterke meid (girlpower) op de wereld gezet. Ze gaat het vast nog heel ver schoppen. Ze zal jullie nog veel meer trotse momenten bezorgen.

Geniet van elkaar en van de kleine Djoya.

Xxx marlijn.

2. Shabana
    Shabana zegt:

Lieve Mike en Mandy,

Ik ben de moeder van Rehan (uit het ziekenhuis). Wat ziet Djoya er goed uit zeg. Ze is al een tijdje thuis heb ik begrepen. Ik hoop dat het goed met haar en met jullie gaat! Geniet van elkaar!

Liefs,
    Shabana