Djaxx prematuur geboren

Djaxx

Djaxx prematuur geboren

Van de ouders:

Djaxx is geboren op 28 september om 10.27uur, Djaxx is 7 weken te vroeg geboren, stiekem hoopte ik nu ietsje eerder te bevallen, maar natuurlijk geen 7 weken! Toe ik bevallen was moest Djaxx direct mee naar de artsen en in de couveuse met een slangetje voor de ademhaling en eén om hem in de gaten te houden. Daarna mochten wij direct naar hem toe, best eng om je kindje zo te zien en dat je hem niet kon vasthouden, waar je al zolang naar had verlangd. Twee weken, dag in dag uit, sta je bij de couveuse en ben je lekker aan het buidelen tot Djaxx het steeds beter deed, hij hield zichzelf warm en stopte niet meer met ademhalen, alles ging goed. Daarna ging hij in de wieg, wat ook best eng was, omdat er zoveel lieve zusters bij aanwezig zijn en er geen piepjes meer zijn om naar te kijken of luisteren en nu moet hij het zelf doen. Djaxx ging daarna naar de neokamers waar wij bij hem konden slapen, daar heeft hij een aantal dagen gelegen tot hij uit de fles kon drinken zonder sonde. Sinds 21 oktober zijn wij thuis, Djaxx doet het heel goed en wij zijn trots op hem en wij gaan een hele mooie toekomst tegemoet. Liefs Frank en Nandi én natuurlijk onze kanjer Djaxx