Deina, Aylin & Falicia prematuur geboren met 31 weken en 4 dagen, drieling, spoedkeizersnede, WKZ, zwangerschapsvergiftiging, HELLP syndroom

Deina, Aylin & Falicia

Van de fotograaf:

Wat bijzonder dat ik deze drieling mocht fotograferen in het WKZ. 3 prachtige meisjes mochten speciaal voor de reportage even samen bij mama op de borst, wat een mooi gezicht, het geluk straalt er van af! Daarna nog heerlijk buidelen bij papa en mama, zo tevreden.

Lieve meisjes, papa en mama zullen hun handen vol hebben aan jullie maar wat zijn ze nu al trots en gelukkig met jullie, groei maar goed zodat jullie snel naar huis mogen, papa en mama kunnen niet wachten!

————

Van de ouders:

In Augustus kwamen we er achter dat we zwanger waren van een drieling. We kregen heel erg de slappe lach! Door de zenuwen, maar ook omdat we het super gaaf vonden. Thuis kwam de stress er wel even binnen. Het past niet in onze auto, ons nieuwe huis moest nu al weer verbouwd worden en jeetje wat een spullen hebben we nodig!

Na een pittige zwangerschap zijn onze 3 dochters Deina, Aylin & Falicia  met 31.4 weken geboren met een spoedkeizersnede in het WKZ, omdat Wietske een hele ernstige vorm van zwangerschapsvergiftiging (het HELLP syndroom) kreeg. Na 2 cruciale dagen in het UMC kwamen ze Deina bij ons brengen en mocht Wietske die avond terug naar het WKZ om eindelijk bij de meisjes te zijn. Alle 3 hadden ze prachtige gewichten en konden vrijwel gelijk naar de Medium Care. Ze groeien met de dag en ze zijn zo dapper en sterk. Ze doen het echt super goed. Wat zijn wij trots op onze mooie meisjes!!!

Wietske herstelt ondertussen thuis en we rijden zo vaak mogelijk op en neer naar het WKZ om onze meisjes te verzorgen en heel veel liefde te geven. We kunnen niet wachten tot dat ze mee naar huis mogen.

Heel dankbaar zijn we voor onze prachtige eerste familie foto’s die Nancy Grotenhuis van ons heeft gemaakt! Wat super fijn dat die zo snel gemaakt konden worden.

Liefs Timothy & Wietske Cathalina