Daan prematuur geboren met 29 weken en 5 dagen, Beatrix ziekenhuis, flesvoeding, buidelen

Daan

Op 23 sept was het zo ver. Op naar het Beatrix Ziekenhuis in Gorinchem voor een fotoshoot met Daan. Daan is geboren met 29 weken en 5 dagen, een klein mannetje die al enorme sprongen heeft gemaakt. Hij is verhuisd vanuit Ziekenhuis Utrecht naar het Ziekenhuis in Gorinchem zodat zijn ouders dicht bij hem kunnen zijn.

Daan lag heerlijk te slapen toen we de fotoshoot startte, maar het duurt niet lang voor hij echt wakker was. Dan zagen wij zijn mooie blauwe ogen! Hij heeft een drukke ochtend gehad, want hij mocht lekker in bad, een flesje met mama en dan als toetje buidelen bij papa. Heerlijk bij papa in slaap vallen. Daan is al goed aangekomen want de weegschaal gaf die ochtend al 2085 gr aan, terwijl zijn geboorte gewicht 1370 gr was.

Bedankt dat ik foto’s mocht komen maken van jullie. Wat een mooi mannetje is Daan en ik hoop dat jullie snel thuis van Daan kunnen gaan genieten!

1 antwoord
  1. Caroline
    Caroline zegt:

Aaaah! Wat een mooie foto’s!
    Bijzonder hé om een fotoshoot via Earlybirds te krijgen. Wij hebben toen met Xavi zo genoten van het moment.

Geniet ervan, super om te lezen dat het zo goed gaat met Daan, lief ventje om te zien!

Caroline Verweij (Nout)