Chris prematuur geboren met 32 weken, St. Antonius ziekenhuis Nieuwegein, sonde, vroeggeboorte

Chris

Van de fotografe:

Op vrijdag 16 november 2018 mocht ik Chris fotograferen in het St. Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein, samen met zijn papa en mama. Chris heeft tijdens de zwangerschap twee hersenbloedingen gekregen en is daardoor met 32 weken geboren. Inmiddels verblijft Chris nu al vijf weken in het ziekenhuis en gelukkig gaat het iedere dag een beetje beter. Een bloeding is helemaal opgelost, de andere heeft een cyste achtergelaten waarvan nog onbekend is of die blijvend zal zijn. Een spannende tijd dus nog even, maar Chris houdt zich sterk en tevreden.

Kom op, lief mannetje, over twee weekjes mag je hopelijk met papa en mama mee naar huis!

Veel liefs en alle geluk voor in de toekomst!
Danielle

——————-

Van de ouders:

Wij kregen na onze aanmelding bij Earlybirds snel antwoord en Danielle nam contact met ons op voor het inplannen van een fotoshoot. In deze hectische periode wil je nog wel eens dingen vergeten, zoals het (laten) maken van mooie foto’s. We waren best zenuwachtig en vonden het wel spannend, want je weet nooit wie je gaat krijgen en of je er een goeie klik mee hebt. Maar Danielle nam al snel die spanning weg. We konden met haar lachen, en ze liet ons heel ongedwongen onze gang gaan terwijl zij fotografeerde. Ze maakt een foto zoals je bent en dat zijn de mooiste foto’s. Ze is een super fotografe en je ziet dat ze dit ook erg leuk doet en met veel liefde. Trots op deze toffe mensen en uiteraard Stichting Earlybirds. Wat een leuke ervaring was dit! Danielle, dankjewel voor de gezelligheid en luisterend oor.

Groetjes,
Remco en Esther