Caylen

Zondag twee weken geleden ben ik naar het Radboud ziekenhuis geweest om foto’s te maken van Caylen. Hij is met 27 weken + 1 dag geboren via een keizersnede omdat zijn moeder het HELLP-syndroom had. Caylen had het op dat moment erg moeilijk. Hij had last van NEC is daarvoor geopereerd. Het is een mooi maar vooral sterk mannetje. Het was voor mij een bijzondere ontmoeting met Caylen en zijn geweldige ouders.

***************

De ouders:

Ons lieve, mooie en kleine ventje Caylen is op 7 januari 2015 veel te vroeg geboren. Door een vriendin van Ome Stephan zijn wij in contact gekomen met Earlybirds en het leek ons heel bijzonder om ons mannetje en ons als gezin te laten fotograferen. Snel hebben we ons aangemeld en kregen we te horen dat fotograaf Rob Baar naar het Radboud UMC wilde komen. Na een aantal uitwisselingen over de mail, was daar de ontmoeting op zondag 1 februari.

De fotoshoot vond plaats op de Neonatologie Intensive Care Unit, daar waar Caylen en wij als ouders nieuwe, spannende, mooie maar ook onzekere momenten meemaken. De foto’s zijn gemaakt tijdens de verzorging van Caylen en een buidelmoment met papa, kleine geluksmomentjes voor ons als ouders. De fotograaf nam tijdens de fotoshoot alle tijd om onze zoon goed op de foto te krijgen en stuurde ons als ouders zeer prettig aan.

De blog heeft nog even op zich laten wachten, omdat ons mannetje zaterdag 7 februari geopereerd is aan NEC. Hij is op dit moment nog herstellende, maar doet het erg goed. Het is een vechtertje waar we enorm trots op zijn. We genieten van hem en kijken uit naar de reis naar huis!

Wij zijn super blij met de foto’s die Rob Baar heeft gemaakt.

Heel erg bedankt Earlybirds!

Groetjes Henri , Susanne en Caylen

1 antwoord
  1. Peter van Damme
    Peter van Damme zegt:

Complimenten aan fotograaf en ouders. Wat een prachtige beelden van zo’n fragiele manneke. En wat een mooie mooi stukje tekst dat de foto’s ondersteunt. Henri, Suzanne en Caylen jullie verdienen een mooie toekomst.