Casper prematuur 33 weken borstvoeding

Casper

Casper prematuur 33 weken borstvoeding

Dit is Casper. Hij is met 33 weken geboren, omdat zijn moeder vruchtwater begon te verliezen. Ze hebben de bevalling nog iets weten te rekken, maar toen was het moment toch echt daar en hun mannetje deed het goed. Met een zwangerschap die zo goed verloopt verwacht je dit niet in je laatste week werken.

Twee weken na de geboorte van Casper stapte ik de auto in naar Nijmegen om hem met zijn ouders te fotograferen. Toen ik daar kwam lag hij lekker te slapen in zijn mooie wieg. Op dat moment kon ik kennismaken met papa en mama. Casper werd rustig wakker en ging in badje. Papa kleedde hem daarna aan en daarvan had hij wel dorst gekregen dus lag hij bij mama om te drinken en vervolgens werd hij nog bij gevoed met een sonde door papa. Na het drinken viel hij in slaap. Zo’n ochtendje is toch wel erg vermoeiend. Later hoorde ik dat hij verder op de dag nog een aantal keren gedronken had bij mama. Voor het eerst zo goed.

Lieve Jan-Jeroen en Suzan, ik wens jullie een leven vol liefde en gezelligheid met jullie prachtige Casper.

Liefs, Yvonne

*************

Lieve Yvonne, wat fijn dat er vrijwilligers zijn zoals jij voor een stichting zoals Earlybirds. We vonden het een erg prettige ochtend, waarbij Casper en zijn welzijn centraal stond. Het was erg gezellig om even te kletsen en daarna de verzorging van Casper vast te leggen. We hopen dat we met jouw foto’s een mooi aandenken hebben aan toch een
intensieve tijd in het ziekenhuis. Inmiddels drinkt Casper volledig aan de borst en zijn we sinds een paar dagen thuis, samen met zijn drietjes. Heerlijk.

Suzan en Jan-Jeroen