Cas prematuur geboren met 29 weken en 3 dagen, zwangerschapsvergiftiging, Antonius ziekenhuis

Cas

Het is al weer even geleden, dat ik naar het Antonius mocht om foto’s te maken van Cas en zijn ouders. Een paar dagen geleden kreeg ik ook het goede nieuws dat Cas inmiddels thuis is. Wat fijn en leuk is dat altijd om dat terug te horen!

—————–

Van de ouders:
Onze zoon Cas is geboren met 29 weken en 3 dagen. Dit was even iets anders dan wij verwacht hadden. De zwangerschap verliep tot 29 weken vlekkeloos, maar door een ernstige zwangerschapsvergiftiging moest Cas toch vroegtijdig gehaald worden.

Ondanks dat Cas al twee keer een verkoudheid op heeft gelopen, doet hij het hartstikke goed en groeit hij als kool. Wij hopen dat hij snel mee mag met ons naar huis toe.