Brend prematuur geboren met 30 weken weeën NICU

Brend

Brend prematuur geboren met 30 weken weeën NICU
Vrijdag 7 oktober 2016 mocht ik de lieve Brend vastleggen. Zijn papa en mama waren er ook bij.

Brend werd onverwachts met 30 weken geboren. Zijn mama was op het werk en had rugpijn, niet wetende dat dit te maken had met de komst van haar kleine man. Uiteindelijk vanuit thuis naar het ziekenhuis en daar bleek dat ze weeën had. Kleine Brend had haast en liet zich door niks weerhouden om te komen. Hij begon in het NICU in Veldhoven en is inmiddels in het ziekenhuis in Helmond. En wat doet hij het goed!

Hij lag heerlijk te slapen toen ik aankwam en mocht daarna in bad, wat genoot hij van het water! Om als afsluiter nog te drinken bij mama. Wat een sterke vent!

Lieve Brend, dat je nog maar lekker door mag groeien zodat je snel met je papa en mama mee naar huis kunt! Dan kunnen papa en mama zoveel met je knuffelen als ze willen!

Liefs Elke

——

Wat een prachtige stichting is Earlybird. Speciale foto’s voor speciale kindjes, wat zijn wij blij dat ze ook ons die kans hebben gegeven om dit vast te leggen. Zo sterk, zo mooi en zeker ook zo speciaal is onze Brend voor ons.

09/09/’16 een onverwachte dag die vol verrassingen zat, maar zeer speciaal is geworden. Bedankt, Earlybird dat jullie deze speciale herinnering vast willen leggen voor ons!

Groet Nancy en Melvin