Bram

Earlybirds%20Blog%2020160318%20Bram%20Cornelissen

Ouders van Bram

Binnen 2 dagen werd onze Bram via een keizersnee ter wereld gebracht. En toen begon onze achtbaan.
Met zijn 1200 gram heeft hij meteen van zich laten horen en deed het redelijk goed. Na 8 dagen ging hij van de IC afdeling (Sophia kinderziekenhuis) naar High Care afdeling in het Sint Fransiscus Gasthuis . Hier heeft hij 7.5 week gelegen.
Vreugde en verdriet liggen echt dicht bij elkaar. Dit hebben wij van zeer dichtbij mogen meemaken. De fotoshoot was een leuke en bijzondere ervaring. Iedereen was zeer behulpzaam en onze fotograaf Maureen liet gewoon onze gang gaan toen ze foto’s van ons nam.
De laatste lootjes waren zwaar maar inmiddels is onze man gelukkig thuis en kunnen wij heerlijk gaan genieten van elkaar. En de foto’s blijven een mooie maar bijzondere herinnering!

Fotograaf

Op 18 maart heb ik van de kleine Bram een fotoreportage gemaakt, geboren met 31 weken. Voor het eerst voor mij naar het Sint Fransiscus Gasthuis en wat een warm welkom door Sigrid en daarna ook nog eens door het personeel. Bram mocht voor de fotoshoot zelfs los van alle monitoren en het bedje van Bram werd richting het licht gereden zodat ik genoeg licht had voor mooie foto’s. Zo fijn als er meegedacht wordt. Hij kreeg een schone luier en vond dat niet altijd even leuk maar verder sliep hij lekker verder. Na de fles heerlijk liggen bij mama en Sigrid en Danny genoten volop van deze grote kanjer. Juist in de moeilijke weken die ze hebben genieten ze van de kleine dingen. Bram heeft het fantastisch gedaan tijdens de fotoshoot.. Het was weer een plezier om deze fotoreportage te maken en ik wens de ouders en Bram heel veel succes met de weg die ze nog te gaan hebben maar met de liefde die hij krijgt komt dat helemaal goed.