Boris & Tijn

Boris en Tijn

Vandaag mocht ik Earlybirds Boris en Tijn fotograferen in het Rijnstate ziekenhuis in Arnhem. Boris en Tijn zijn met 31 weken geboren door het HELLP syndroom. Ze hebben er al een aantal weekjes opzitten en naast het feit dat ze veel te vroeg geboren zijn, zijn ze verder gelukkig gezond. Toen ik vandaag kwam waren ze net twee dagen uit de couveuse en in een eigen bedje, weer een hele mijlpaal. Tijn dronk al uit de fles en vandaag ging Boris het ook weer proberen, knap hoor. Mama ging vandaag na het voeden, beide mannen weer samen knuffelen op schoot. Wat een mooi moment. Na even bij elkaar in het bedje te hebben gelegen en elkaar voelen en ruiken gingen ze allebei moe en voldaan weer in hun eigen bedje. Wat een mooi gezin zijn jullie. Nog een paar weekjes Boris en Tijn en dan als het goed is heerlijk met papa en mama mee naar huis!

*******************

De ouders:

Kort nadat Irene langs is geweest mochten Boris en Tijn verhuizen naar de MediumCare. Weer een stap dichterbij huis. Op de Mediumcare zijn beide mannen al hun voedingen uit de fles gaan drinken en moest er gewacht worden op de 48-uur alarmvrije periode. Zelfs met een vaccinatie achter de rug hadden de mannen geen alarmpjes en mochten ze eindelijk mee naar huis! Inmiddels zijn ze nu 2 dagen thuis, eindelijk als gezin van 4 met elkaar in één huis! Negen weken geleden begon voor ons deze heftige periode met het HELLP-syndroom, ziekenhuisbezoeken en nu lekker met Boris en Tijn thuis in hun ‘eigen’ bedje! We zijn ontzettend blij met de mooie foto’s die Irene voor ons heeft gemaakt, een deel van een periode die is vastgelegd waarin veel is gebeurd. Een periode die aan de ene kant voorbij is gevlogen doordat je in een wereld terecht bent gekomen die je niet kent en aan de andere kant voorbij gekropen omdat de mannen niet bij ons thuis waren. De foto’s laten je echt even stil staan bij alle gebeurtenissen!