Boaz, Noah & Liv prematuur geboren met 33 weken, drieling, keizersnede, couveuse

Boaz, Noah & Liv

Na een zwangerschap van 33 weken is onze drieling geboren op 27 mei genaamd Boaz, Liv en Noah. Na 1,5 week in het ziekenhuis te hebben gelegen was daar ineens de ontsluiting. De kinderen werden gehaald via de keizersnee en wij als ouders kwamen in een achtbaan terecht. Moeder en kinderen werden 4 dagen van elkaar gescheiden, dit was een hel. Ik werd per dag van boven naar de couveuse afdeling gereden. Na 4 dagen kwam ik eindelijk bij de kids op de kamer. Het genieten kon toen pas beginnen.

Ik werd toen door diverse mensen geattendeerd op Stichting Earlybirds, mijn gedachtes waren toen heel ergens anders. Twee weken later heb ik contact opgenomen met de stichting en al vrij snel kwam ik in contact met Cindy. Ze liet er geen gras over groeien. Binnen twee dagen stond ze bij ons op de kraamsuite en bruiste van de energie om voor ons iets moois vast te leggen. We hebben eerst even lekker gekletst met elkaar, daarna zijn we aan de gang gegaan. Vanuit alle hoeken heeft ze foto’s genomen, en hebben de kids mooi geposeerd. Wij danken haar voor de tijd die ze genomen heeft voor ons en onze drie wondertjes, je bent een topper Cindy.

Liefs,
Familie van de Water