Idris

Blog_idris_klein

Wij kregen te horen dat wij een kindje erbij zouden krijgen. Wij waren hartstikke blij met het goede nieuws. Tijdens mij zwangerschap ging alles wel goed, toch had ik
rond mijn 4e maand van de zwangerschap veel controles. Ik was al in behandeling bij de gynaecoloog, zei hadden al het vermoeden dat ons zoontje het een beetje moeilijk heeft. Zijn hartslag was te snel. Dat daalde en nam ook wel weer eens toe. Week 33 ben ik uiteindelijk bevallen, met een dreigende spoedkeizersnede. Idris had zijn ontlasting losgelaten in mijn baarmoeder waardoor hij niet meer goed kon ademhalen. Met toeval van een tussencontrole van een CTG zijn wij daarmee achtergekomen. Zijn hartslag stond op 210 en binnen twee minuten daalde het naar 63. Binnen een paar minuutjes stonden er allemaal dokters om mij heen omdat ik direct geopereerd moest worden. Het ging niet goed met idris. Idris was geboren , moest direct overgeplaats worden naar her Radboud ziekenhuis te Nijmegen. Daar lag hij nog 12 dagen in de intensive care. Daarna werd Idris eindelijk overgeplaatst naar Ziekenhuis Gelderse Vallei te ede. Hier heeft idris ongeveer 4 weken gelegen, daarna kregen wij op 09-03-2016 uiteindelijk het goede nieuws dat wij ons prinsje mee mochten nemen naar huis. Het gezinnetje van drie was compleet thuis. Het gaat nu hartstikke goed met hem.