Anna Isolde tweeling prematuur 30 weken couveuse

Anna & Isolde

Anna Isolde tweeling prematuur 30 weken couveuse

Deze prachtige tweeling mocht ik fotograferen in het Diakonessenhuis Utrecht. Sinds 4 dagen waren ze uit de couveuse en ze mochten speciaal voor de reportage in bad, en dat vonden ze heerlijk!

Lieve Anna en Isolde, stapje voor stapje komen jullie steeds dichter bij huis, waar jullie straks lekker kunnen genieten bij papa en mama. Ik wens jullie heel veel geluk samen!

********

De ouders:

Anna en Isolde zijn onze eerste kindjes. Het was behoorlijk schrikken toen we op de eerste echo twee kleine wezentjes zagen en nog veel meer schrikken toen Anneloes haar vliezen na 30 weken zwangerschap braken. In het Wilhelmina Kinderziekenhuis hebben ze de bevalling nog vier dagen weten uit te stellen. Gelukkig deden de meisjes het vanaf het begin heel goed.

Tijdens de fotoshoot hebben ze zich van hun beste kant getoond: ze lagen heerlijk rustig in hun badje en hebben hun eerste lachjes naar papa en mama laten zien! We zijn maar wat trots op ze.

1. Opa Ben Doolaard
    Opa Ben Doolaard zegt:

Wat een mooie meisjes. Ik ben een trotse Opa en blij dat het goed met ze gaar. Wat zou Oma dit mooi gevonden hebben. Meiden, welkom in de familie en Gerrit en Anneloes, veel sterkte met dit drukke leven en we zijn er voor jullie!