Dagelijks bestuur in de functie secretaris gezocht

Stichting earlybirds fotografie is per 1 februari opzoek naar een nieuw bestuurslid in de functie secretaris.
Heb jij je altijd al willen inzetten voor onze mooie stichting en pas de functie secretaris bij jou?
Reageer dan via marjolein@earlybirdsfotografie.nl

De secretaris bereidt samen met de voorzitter de (maandelijkse) vergaderingen voor welke plaats vinden op de eerste donderdagavond van de maand via skype. De secretaris is verantwoordelijk voor het voeren van correspondentie en de verslaglegging van vergaderingen en andere activiteiten van de stichting. De secretaris zorgt ervoor dat de website up-to-date is.

Gedurende het jaar vinden er verschillende evenementen plaats waarin je een coördinerende rol zult vervullen voor de afdeling Communicatie. Zo gaat er maandelijks een nieuwsbrief uit naar alle vrijwilligers, er wordt één keer per jaar een magazine uitgebracht en er wordt contact met de ziekenhuizen onderhouden. Je werkt veel samen met de coördinator van jouw afdeling en natuurlijk met de overige bestuursleden.

Je bent, net als de rest van ons team, vrijwilliger en hebt affiniteit met de stichting.

Het bestuurslid die we zoeken beschikt over:
– enthousiasme
– goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
– creativiteit
– teamspirit
– leidinggevende capaciteiten

Spreekt de functie je aan en ben je ongeveer 4 uur per week beschikbaar?

Stuur je motivatie en CV voor maandag 28 december naar Marjolein Witteveen door een mail te sturen naar: marjolein@earlybirdsfotografie.nl

2015-12-09_0001