Louay prematuur geboren

Louay

Louay prematuur geboren

Van de fotograaf:

Vandaag mocht ik de fotoreportage van Younes Louay Lorenzo verzorgen, een super lief manneke met een hele mooie naam. Het was ontzettend druk op de afdeling in Maastricht en nog een spoed geval tussendoor. Louay bleef al de tijd lekker slapen. De reportage liep hierdoor vertraging op, maar we werden beloond voor het wachten. Bij het verzorgmoment mocht ik even Louay’s prachtig grote ogen vastleggen op foto! Heel kort gingen ze open voordat hij fijn bij mama mocht gaan buidelen. Een trotse mama en papa en zie je zo. Ik hoop voor jullie dat binnenkort de overplaatsing naar het ziekenhuis in Venlo kan plaatsvinden, Louay groei zo door!
Mama, papa en Louay, het ga jullie goed.

Liefs,
Vinanda

Van de ouders:

Wat een super mooi initiatief en wat een mooie ervaring dat wij dit hebben mogen meemaken. Het zware begin van ons kleine mannetje zijn leven vastgelegd op foto’s. Het was heel aangenaam om dit samen te mogen doen met Vinanda. Wij zijn super trots op onze zoon, hij doet het zo goed en precies een weekje naar de fotoshoot is onze man verhuist naar de HighCare. Hopen dat alles snel achter de rug is en wij snel naar huis mogen. Nogmaals wil ik Earlybirds en Vinanda heel erg bedanken voor dit speciale moment!