Geke

Maandagochtend 27 oktober mocht ik voor de eerste keer fotograferen voor de Stichting Earlybirds, zoals jullie weten voel ik me bevoorrecht te kunnen en te mogen fotograferen voor deze prachtige stichting! Het fotograferen van newborns is sowieso erg bijzonder, ik kom telkens weer op een heel intiem moment binnen bij een nieuw gezin.

Dat geldt zeker ook voor ‘earlybirdje’ Geke, ze is geboren op 3 oktober na een zwangerschap van 33.4 weken. Direct na de geboorte heeft Geke een zeer fragiel moment gehad, maar gelukkig ging ze heel snel vooruit. Na twee weekjes couveuse mocht ze al slapen in een ziekenhuiswiegje. Naast moedermelk via een sonde drinkt Geke zelfs ook bij mama, tijdens de fotoshoot liet de kleine meid maar weer eens zien hoe goed ze dat kan! De dag na de fotoshoot kon Geke zonder haar sonde alles op eigen kracht bij mama drinken, wat een mooi bericht. De artsen zijn zo positief dat er op korte termijn zelfs al gedacht mag worden aan ontslag. Na een intensieve periode zal Geke thuis verwelkomt worden door haar grote zussen Cato (4 jaar) en Fiep (2 jaar). Ik wens jullie heel veel geluk, liefde & gezondheid toe!

Groetjes, Monique.