Elijah & Zhara

EARLYBIRDS_ELIJAH_ZHARA

De ouders:

Dankbaar en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon en dochter, Elijah en Zhara. Toen we op 30 april een zwangerschapstest uitvoerden konden we ons geluk niet op. God had ons gezegend met een zwangerschap. Bij de eerste echo bleek dat we een dubbele zegen hadden gekregen. Er waren twee kleine wondertjes te zien.

We hebben een erg goede zwangerschap gehad, haast nergens last van gehad. Op 30 oktober begonnen in de avond de weeën op gang te komen. Samen snel naar het ziekenhuis gereden, eenmaal daar, aan de weeënremmers. Dit mocht niet baten, onze twee kleine schatten wilde ons graag in het echt bewonderen. Met de ambulance naar Rotterdam gebracht en rond 22:36 uur werd onze prachtige zoon Elijah geboren. Niet veel later om 22:51 kwam onze prachtige dochter Zhara ter wereld. Omdat ze beiden met 31 weken en 1 dag zijn geboren liggen ze op dit moment nog op de afdeling neonatologie, sinds 4 november liggen ze in het Amphia ziekenhuis in Breda. We zien ze iedere dag vooruit gaan en wachten op de dag dat we ze ons eigen huisje kunnen laten zien.

We mogen nu al zien en ervaren, dat onze kinderen het fijn vinden als wij er weer zijn om ze te knuffelen.

Groet Lesly en Renate