Even voorstellen: Blogger Denise

Vanaf deze maand wordt de stichting aangesterkt met een team aan bloggers.
Denise, Sylvia, Maddy en Nathalie gaan jullie vanaf nu verblijden met diverse ontroerende, informatieve, persoonlijke en handige artikelen over alles wat met de stichting te maken heeft. Maar voordat ze dit doen stellen ze zich graag aan jullie voor! Met vandaag aan het woord: Denise Meijer.

Hallo iedereen!
Ik ben dus Denise Meijer, 28 jaar oud en ik ben geboren en getogen in Rotterdam.
In het dagelijks leven ben ik tekstschrijfster en actief bezig met bloggen, vooral voor pagina Love2bemama. Hier deel ik veel verhalen over mijn kinderen. Dean (5), Everly (11 maanden) en soms schrijf ik ook wat over Djaysen, mijn oudste. Die met 27 weken en 3 dagen ter wereld is gekomen en na een heftige acht dagen op de NICU helaas is overleden.

Toen ik de oproep zag van de stichting dat ze op zoek waren naar bloggers, heb ik mezelf eigenlijk direct aangemeld. Want hoewel mijn ervaringen aan de NICU weliswaar niet heel erg positief zijn te noemen; ik heb niets anders dan bewondering voor de mensen die er werken, de baby’s die er knokken, de ouders die hun kleintjes bijstaan en zo dus ook voor deze stichting.

Waardevol

Jammer genoeg bestond Earlybirds nog niet toen mijn zoontje werd geboren.
Maar met behulp van verpleegkundigen en gewapend met een digitale camera, hebben we toch aardig wat beeldmateriaal van onze zoon kunnen verzamelen.
Onwijs waardevol! Hoewel ik het stiekem wel een beetje jammer vind dat ik geen foto’s heb zoals ze gemaakt worden door de Earlybirds-vrijwilligers, want het lijkt misschien zo ‘simpel’. Een organisatie die eropuit gaat om foto’s te maken van te vroeg geboren baby’s. Maar ik weet helaas als geen ander hoe juist deze foto’s van onschatbare waarde kunnen zijn. Is het niet als een dierbare herinnering, dan wel als klein hulpmiddel om een heftige tijd achter je te kunnen laten.

Het bloggen

Maar nu genoeg over mij en meer wat ik voor jullie zal gaan betekenen:
Ik ga mezelf deze maand dus vooral bezighouden met bloggen. Zo gaan jullie van mij, om de week, de rubriek: ‘Fotograaf aan het woord’ lezen. Waar dus elke keer een andere fotograaf in het zonnetje wordt gezet en wat gaat vertellen over zijn, of haar werkzaamheden binnen de stichting.
Daarnaast sta ik ook de overige bloggers een beetje bij.

Ik hoop dat jullie een beetje gaan genieten van mijn artikelen, blogs en verhalen.

Groetjes,

Denise