Lucas

Je handjes en je voetjes, alles is nog zo klein. Je had gewoon nog veel langer in mama’s buikje moeten zijn. Omdat je zo vroeg bent gekomen, zal je nog een tijdje in een ander bedje moeten dromen. Papa en mama moeten afwachten en geduldig zijn, maar jouw thuiskomst zal een feestdag zijn!

Onze kleine Lucas! Vanaf het begin af aan al een klein vechtertje. Geboren bij een zwangerschap van 24 weken en 3 dagen op 6 mei 2022. Wat een rollercoaster van emoties… zomaar uit het niks weeën. In het ziekenhuis opgenomen op 3 mei en moeten beslissen of we je wouden behandelen of niet als je op korte termijn geboren zou worden. Wat zijn wij blij dat we voor actief behandelen hebben gekozen! Vanaf het begin al een erg sterk ventje. Eerst 2 maanden op de NICU in Nijmegen, toen 2 weken op de afdeling geboortezorg in Arnhem en inmiddels de laatste lootjes in Doetinchem. We hopen je eind augustus mee naar huis te mogen nemen. Een heftige en zware tijd, maar dankzij stichting Earlybirds mooie herinneringen vastgelegd van kleine geluksmomentjes!

Lief klein mannetje, we kunnen niet wachten om je thuis te hebben!