Viggo prematuur geboren 30 weken

Viggo

Viggo prematuur geboren 30 weken

Lieve Viggo,

Je bent in ons leven gekomen ruim 9 weken te vroeg, maar wat zijn we blij jou zoveel eerder dan verwacht in onze armen te mogen nemen en tegelijkertijd zo angstig, want jij bent zo klein, zo gevoelig, zo fragiel. Ongelooflijk wat voor gevoelens jij op jou leeftijd al los kan maken!

Als jij puur op ontvangen liefde door deze tijd kan komen, zouden we ons geen zorgen hoeven maken, want houden van heeft sinds jouw komst weer een nieuwe dimensie gekregen!

Love you!
Veel liefs van je trotse papa en mama

******

De fotograaf:

Dit stoere mannetje was ruim 2 weken oud toen ik hem mocht fotograferen. Hij is onverwacht geboren na een zwangerschap van 30 weken maar gelukkig heeft hij een relatief goede start gemaakt. Hij is van de – ietwat hecktische – IC in het Sophia overgeplaatst naar een heerlijk rustige afdeling in het Sint Fransciscus Gasthuis waar hij het helemaal naar zijn zin heeft. Zijn ouders vertellen hem hele verhalen, laten hem foto’s van zijn babykamertje zien en genieten volop van hun mooie zoon. Prachtig om een uurtje mee te mogen lopen en dit voor hen vast te leggen.

Lieve R&J, ik wens jullie een leven vol mooie verhalen & avonturen toe met Viggo!

1 antwoord
  1. Gerda Hordijk
    Gerda Hordijk zegt:

Lieve Robert en Jolanda geweldig om te lezen dat het goed gaat met Viggo als iemand het verdient om wat geluk in je leven te krijgen dan zijn jullie het en ook oma Snel dus ik wens jullie heel veel geluk en liefde met jullie mooie zoon Viggo. Xx