Vayenne

Vorige week vrijdag mocht ik bij Vayenne op bezoek. Dit kleine meisje is met 32 weken geboren en maakt het erg goed.

Mama was lekker een weekje naar Overijssel toen de vliezen braken. Daar kwam mama in het ziekenhuis terecht en kreeg ze uiteindelijk ook weeen. Met behulp van remmers wilde ze de zwangerschap rekken en begon een lange en spannende reis per ambulance terug naar Haarlem.

Eenmaal aangekomen in Haarlem bleken de weeen toch door te zetten en kreeg mama koorts. Vayenne is met een keizersnede gehaald. Mama kon vanwege de koorts niet meteen bij Vayenne zijn. Een moeilijke start.

Ondertussen is mama opgeknapt en Vayenne mocht hopelijk na afgelopen weekend van de monitor af. Tijdens de fotoshoot had Vayenne geen sonde, die had ze er s’nachts uitgetrokken. Deze twee meiden gaan het helemaal redden met elkaar.