Thomas prematuur geboren met 29 weken en 3 dagen, Gelderse Vallei, flesvoeding, sonde, badderen

Thomas

Van de fotograaf:

Op een zonnige zaterdagmorgen heb ik Thomas en zijn ouders mogen ontmoeten in het Gelders Vallei in Ede.

De kleine man mocht in bad en genoot daar zichtbaar van! Na het badje mocht hij laten zien hoe goed hij zijn fles al kon drinken. Hij hield mij goed in de gaten, ondanks dat hij al zo moe was… die mevrouw met dat gekke grote zwarte ding ook! Uiteindelijk viel hij lekker inslaap bij papa op schoot. De kleine verrassing, die zonder aankondiging met 29 weken werd geboren.

Wat ben je een mooi mannetje en ik hoop dat je mag uitgroeien tot een hele sterke vent!

Liefs Chantal

———————–

Van de ouders:

Chantal heeft prachtige foto’s gemaakt van onze zoon Thomas. Leuke spontane vrouw die kijk heeft op mooie momenten! Geweldig dat zij zich vrijwillig inzet voor deze stichting. Wij hebben een goede zwangerschap gehad en geheel onverwachts en plotseling werd onze Thomas geboren bij 29 weken en 3 dagen. Na een lange ziekenhuis periode konden wij wel wat leuks gebruiken. Wij hebben in het ziekenhuis de tip Stichting Earlybirds gekregen. Deze prachtige foto’s zijn voor ons een mooie herinnering! De fotoreportage is een echte aanrader!