Tara

coll2015

De ouders:

Door velen aan ons getipt: stichting Earlybirds, voor ons eigen vroege vogeltje: Tara. Geboren met 29 weken en 6 dagen, nadat mama’s vliezen braken bij 24 weken en 5 dagen. We hebben het samen dus aardig weten te rekken, maar als gevolg van het weinige vruchtwater zijn Tara’s longen haar grootste uitdaging.

Op 1 april (geen grap 🙂 kwam fotograaf Tineke van Earlybirds bij ons in het WKZ. Wij waren erg nerveus, maar Tara vond het alleen maar gezellig, stak vrolijk haar tong uit en had haar gebruikelijke lachstuipjes. Na het verzorgen wisselt de verpleegster Tara van de cpap naar de flowsnor en op de afdeling heeft Tara al de reputatie een pittig dametje te zijn dat goed van zich laat horen. Dat vinden wij als ouders juist zo leuk aan Tara ;-). Soms schieten we zelfs samen in de lach als ze zich driftig maakt en we verheugen ons op meer van haar eigen wil & karakter als ze straks uit het ziekenhuis is :-).

Verzorgd worden door mama en papa, aangeraakt worden en buidelen vindt Tara heerlijk. Dan komt ze helemaal tot rust. Genieten voor ons en prachtig hoe Tineke deze momenten als kersvers gezin heeft vastgelegd.

We zijn trots op ons kleine Taartje en dankbaar dat de stichting deze prachtige foto’s heeft gemaakt. Een mooie weergave hoe deze bijzondere periode voor ons drieën samen is. Dankjewel stichting Earlybirds.

****************

De fotografe:

Kleine Tara werd liefdevol verzorgd tijdens de reportage. Papa en mama hadden er duidelijk, na 4 weken, al veel ervaring mee. Papa was maar wat trots op zijn fotomodellen en Tara werd al liefkozend kleine Doutzen genoemd!  Ze mocht voor de foto’s van het buidelen zelfs even een flowsnorretje in. Maar tijdens het verwisselen van cpap naar flowsnor liet ze duidelijk even horen dat ze dat gepluk aan haar toch iets minder vond. Eenmaal dicht tegen mama aan werd ze weer rustig en keek met ogen open de ruimte rond. René en Lindsay, jullie liefde voor Tara was voelbaar en wens jullie een fijne toekomst met zijn drietjes!

1. carmen
    carmen zegt:

Wat een mooie fotos …
    Ik ken.de ouders van tara alleen via t ziekenhuis ze waren buurvrouwen van.elkaar
    Het is zo bijzonder dat dit er is in een moeilijke maar ook zeker onzekere tijd toch een.familie foto te maken
    Xx zet hem op tara

2. Jeanine
    Jeanine zegt:

Super mooi Lindsay en René dat jullie ook een fotoreportage hebben mogen doen! Toch bijzonder om dit allemaal terug te lezen, want heb je toch naast me gehad in het wkz