Sophie

BLOGTEMPLATE%20Sophie%20Neeskens%20S_

Ouders

Hierbij ons verhaal in vogelvlucht. Wat een geweldige zwangerschap was tot 24 weken veranderde plotseling in een turbulente en spannende tijd door de voorliggende placenta (placenta praevia). Na verschillende ziekenhuisopnames (26, 29 en 30,5 weken) door de bloedingen werden we opgenomen in Zwolle met bijna 31 weken. Na een grote bloeding midden in de nacht en een aantal uren weeën werd onze dochter Sophie (Anne) door een spoed keizersnede met 31 weken en 1 dag geboren. Ze woog 1550 gram, een mooi gewicht voor dit termijn.

Voor ons brak de volgende spannende periode aan. Na wat korte ondersteuning voor de ademhaling liet ze al zien dat ze een sterk en pittig meisje is. Na 9 dagen mochten we al over naar het streekziekenhuis waar we inmiddels 3 weken verblijven. Inmiddels is ze uit de couveuse en ligt ze lekker in het wiegje. Inmiddels is ze al gegroeid naar 2200 gram. Ze is heel sterk en drinkt al goed aan de borst en uit de fles. We kunnen niet wachten om haar mee te nemen naar huis toe!

Anne en Niels

Fotograaf

Ik was 2e Paasdag te gast bij Anne en Niels, de trotse ouders van Sophie. Zoals jullie in het stukje boven lezen is er veel gebeurd voor- en ook na de geboorte. Maar Sophie is niet alleen een schat om te zien maar ook een vechtertje en ze doet het hartstikke goed. Maar papa en mama zorgen zo te zien ook super goed voor haar en als je dan ook nog eens borstvoeding krijgt…Ja het gaat vast allemaal goed komen.

Fijn dat ik even bij jullie mocht zijn. Ik wens Anne, Niels en Sophie alle goeds en veel geluk toe voor de komende tijd, snel naar huis inderdaad en dan groot groeien!

Perry Paulissen

1. Anne
    Anne zegt:

Sophie is gisteren (15 april) naar huis gegaan! Wat een feest! Ze drinkt volledig flesjes moedermelk en oefent nog hard aan de borst bij mama! Wij zijn enorm trots dat ons meisje met dikke 5 weken ‘al’ mee naar huis mocht, wat een toppertje!!!

2. Trotse tante Marloes
    Trotse tante Marloes zegt:

Lieve, mooie Sophie! En natuurlijk lieve Niels en Anne. Prachtige foto’s van jullie mooie, kleine en sterke meid. We zijn blij dat alles zo goed gaat en we hopen dat er een fijne tijd aanbreekt, waarin jullie volop van jullie meisje kunnen genieten.

Dikke knuffel

3. Monique, zus van Anne en tante van Sophie
    Monique, zus van Anne en tante van Sophie zegt:

Lieve Anne,Niels en Sophie,

Eindelijk zijn jullie heerlijk thuis met elkaar. Het was een spannende tijd voor jullie maar ook voor ons. Nu lekker samen genieten van jullie mooie meisje Sophie liefs van mij