Siebe

Van de fotograaf
Het was nog even afwachten of de reportage door kon gaan, want het gaat heel goed met Siebe! Maar na toch een dipje mocht ik vrijdag 19 juli Nienke, Rick en grote zus Yfke in de hal van het Deventer ziekenhuis ontmoeten.
Siebe is geboren met 31.6 weken zwangerschap. Dit gebeurde geheel onverwacht en heel snel. Omdat Siebe geen longrijpingsmedicatie heeft gehad moest hij overgeplaatst worden naar Utrecht. Na een paar dagen mocht Siebe weer terug naar Deventer, wat dichter bij huis. De eerste twee weken mocht grote zus Yfke nog niet langskomen vanwege het gevaar op waterpokken, maar daarna kon Yfke vol trots haar kleine broertje ontmoeten. Met de gezondheid van Siebe gaat het vervolgens heel voorspoedig en hij ontwikkelt zich goed.
Tijdens de reportage was Siebe heerlijk ontspannen, kreeg drinken bij Nienke en mocht hij nog even knuffelen bij Rick en Yfke! Wat deed Yfke dat ook goed!
Na 5 weken in het ziekenhuis gaat het zo goed dat Siebe, zonder sondevoeding, naar huis mag!
Lieve familie, wat hebben jullie deze periode goed doorstaan. Nu thuis genieten als gezin van 4! Ik wens jullie heel veel geluk samen!
Van de ouders
Toen we ons hadden opgegeven voor een fotoshoot kregen we al snel een reactie van Kim, dit voelde direct persoonlijk. Het leek eerst niet door te gaan omdat Siebe misschien naar huis mocht maar doordat hij toch weer dipjes had moesten we nog even blijven, niet fijn, maar wel blij dat de fotoshoot door kon gaan.. Wat waardevol dat we zulke mooie foto’s hebben van de ziekenhuisperiode.
1 antwoord
  1. Jennine
    Jennine zegt:

Kostbare herinneringen, deze mooie foto’s. En wat doet Siebe het goed.
    Uit eigen ervaring helaas weet ik hoeveel indrukken je op dat moment op doet in het ziekenhuis. Doordat je geleeft word neem je alles niet bewust in je op, wat is er dan mooier dat hier foto’s van zijn gemaakt. .