Sharida

collage

Fotograaf;

Zaterdag 19 december 2015 mocht ik een Earlybirds reportage van Sharida maken. Het was mooi warm weer en ik werd ook warm ontvangen in het Lucas ziekenhuis in Winschoten. Onder het genot van een kopje thee heb ik even met de verpleging gepraat over Stichting Earlybirds. Toen Sharida haar ouders arriveerden konden we gelijk de couveuse afdeling op. Daar kregen de ouders gelijk super goed nieuws, hun dochter deed het zo goed dat ze de volgende dag in een echt bedje mocht met een warmte lamp, joehoeeee ze mocht uit de couveuse, wat een mooi nieuws. Sharida is geboren bij 33 weken zwangerschap, nadat de vliezen zomaar ineens braken en er een ziekenhuis opname volgde werd dit mooie meisje te vroeg geboren, maar wat doet ze het goed. Sharida haar ouders genieten echt van hun momenten met hun prachtige dochter, papa is super trots op zijn kleine meid en mama geniet van haar mooie meisje. Het is echt zo mooi om te zien dat ouders zo kunnen genieten van hun kindje, ondanks alle zorgen eromheen. Tijdens het buidelen, luier verschonen en voeden hebben we mooie foto’s gemaakt van dit prachtige meisje. Ik heb wederom weer genoten en vond het zeer bijzonder om deze reportage te mogen maken. Ik wens papa, mama, grote broer en Sharida heel veel geluk voor nu en in de toekomst!

Veel liefs, Annemiek

Ouders;

Wij hebben heel erg genoten dat jij dit voor ons wilde doen, we zijn je zo dankbaar voor het mooie moment, die we hebben mogen ervaren.

Wij zijn zo trots op onze kleine meid. Ze is zo sterk dat wij er ook sterker van worden. We genieten echt elke dag van onze kleine prinses. Echt super bedankt voor deze mooie ervaring!