Rox

Het is al weer eventjes geleden, maar voor deze reportage mocht ik Rox opzoeken in het WKZ te Utrecht.
Rox is samen met haar tweeling broertje Nate geboren na 26 weken zwangerschap. Met veel verdriet hebben ze na 6 weken weer afscheidt moeten nemen van Nate door een bacteriële infectie.
Met Rox ging het gelukkig goed, maar ook zij werd voor de zekerheid behandeld met antibiotica.
Rox lag al in een bedje en hoefde niet meer in de couveuse, wat een mooie mijlpaal!
Bij aankomst lag ze heerlijk te slapen. Het was ondertussen tijd om haar te wassen, aan te kleden, een flesje te geven en daarna weer lekker weg te dommelen op schoot van mama terwijl papa een verhaaltje voorlees.
Ik hoop dat het nog steeds goed met hun gaat!