Puck & Fiep prematuur geboren met 27 weken en 6 dagen, tweeling, UZA Antwerpen, couveuse, buidelen

Puck & Fiep

Van de ouders:

Met 27 weken en 6 dagen ben ik bevallen van onze twee heerlijke meiden, Fiep en Puck. Natuurlijk veelste vroeg, maar nu ze er zijn, niet meer weg te denken. Het zijn kleine vechtertjes, waar wij super trots op zijn!

In het UZA kwamen wij in contact met EarlyBirds. Wat een geweldig mooi initiatief. Luzanne, onze top fotografe, was heel erg enthousiast en stelde ons op gemak.

En nu hebben wij een hele mooie fotoreportage van een periode die je niemand wenst. Iedereen wilt het beste voor haar of zijn kind, maar toch zijn wij elke dag, met veel liefde aanwezig. Wij hopen dat onze meiden over een tijdje eindelijk hun kamertje kunnen zien en dat wij ze heel veel kunnen knuffelen!

Luzanne bedankt voor je mooie foto’s!
Liefs Bibi, Geert, Fiep en Puck

————–

Van de fotografe:

Zaterdag 14 april mocht ik naar het UZA waar de tweeling Puck en Fiep op me lagen te wachten. Net 12 dagen jong en geboren met 27 weken en 6 dagen.

Ik kwam in een warme kamer binnen, niet alleen vanwege de temperatuur die er moet zijn voor de kindjes maar vooral door de warmte die er was die papa en mama voor hun kleine vechtertjes voelen. Fiep lag lekker te slapen en Puck bewoog zich alle kanten op in de couveuse. Mooi om te zien dat ze allebei al een eigen karakter hebben. De verpleegkundigen van het UZA waren weer heel hulpvaardig en hielpen de meisjes bij mama te leggen om te buidelen. Ze zochten elkaar met hun handjes op. Voordat ik wegging mocht Puck nog bij papa zodat ze lekker met z’n vieren bij elkaar konden liggen. Heerlijk om te zien hoe ze er alle vier van genoten.

Lieve Puck en Fiep, ik wens jullie alle geluk van de hele wereld toe, blijf vechten zoals jullie nu aan het doen zijn zodat jullie lekker naar jullie warme nestje bij papa en mama mogen.
Liefs Luzanne

1 antwoord
  1. Marjolein
    Marjolein zegt:

suuuuupermooie foto’s 😀
    bedankt om me over deze stichting te vertellen 😉
    spannend: bij ons komen ze volgende week langs 😀
    we missen jullie allemaal daar in het UZA
    groetjes Marjolein