Pip prematuur 32 weken

Pip

Pip prematuur 32 weken

Onze dochter Pip is 8 weken te vroeg geboren in het WKZ te Utrecht. Geheel onverwacht was dit voor ons, als ouders, een grote verassing. Toen we eenmaal terug waren in het moeder/kind centrum te Bergen op Zoom zijn wij geïntroduceerd met de stichting Earlybirds Fotografie.

Deze stichting zou geheel vrijblijvend een fotoshoot maken van te vroeg geboren kinderen om zo een blijvende herinnering te geven aan de ouders na de periode in het ziekenhuis. Dit leek ons een heel mooi initiatief en zodoende kwam fotograaf Jolien Tensen bij ons in het ziekenhuis.

Jolien maakte de foto’s van ons 3 vanaf het moment dat wij Pip wakker maakten om te verschonen, om de fles te geven en lekker te buidelen. We vonden het zeer prettig op de manier waarop zij te werk ging. Ze liet ons ‘ons ding’ doen en maakte de foto’s uit de hoeken die voor haar op dat moment het beste waren. Dit gaf voor ons alle ruimte en we voelden ons zeer op gemak met Jolien in de kamer.

Nadat Jolien klaar was hebben wij elkaars gegevens uitgewisseld en zij zou ons op de hoogte houden wanneer de foto’s klaar zouden zijn. Via app had ze al een paar voorbeelden verstuurd en toen we het eindresultaat zagen waren we zeer onder de indruk van geweldige kwaliteit foto’s die gemaakt waren.

Wij zijn de stichting Earlybirds en ook Jolien zeer dankbaar dat zij dit mogelijk maken voor ons en alle ouders en kinderen die te vroeg worden geboren.

Dank jullie namens Johan, Debbie en Pip.

********

De fotograaf:

Een tijd terug mocht ik Pip en haar lieve papa en mama ontmoeten in het Bravis in Bergen op Zoom. Het was een hele fijne reportage en het was erg fijn te zien dat Pip het zo goed deed! Ondertussen is deze knappe meid lekker thuis. Geniet ervan samen en bedankt voor jullie lieve woorden.