Phileine prematuur geboren met 35 weken, zuurstof, longontsteking

Phileine

Phileine prematuur geboren met 35 weken, zuurstof, longontsteking
Phileine is op 16 maart geboren na een ziekenhuis opname van 11 weken van mama met 35 weken. Ze was erg klein (1644gram) maar een dropje! Op de dag dat de foto’s gemaak werden was ze hartstikke vrolijk en alert. De camera vond ze erg interessant en ze genoot van alle aandacht. We hebben haar lekker in badje gedaan, een flesje gegeven en lekker ingestopt in haar bedje.

Op het moment van de foto shoot zou ze alleen nog zelf moeten leren drinken en de zuurstof verder af bouwen. Helaas is dat nooit gelukt. Haar zuurstofprobleem was te groot. Ze kreeg een longontstekingen die ze niet meer te boven kwam. Met 4,5 maand oud is ze overleden op 25 juli.

Phileine is het allermooiste wat ons is overkomen. We willen stichting Earlybirds bedanken voor de prachtige shoot! De foto’s zijn zo mooi en dierbaar voor ons. Wellicht zullen jullie ook nog meer gaan horen en zien van Phileine’s korte leventje want mama gaat werken als blogger voor de organisatie.

1. Mieke
    Mieke zegt:

Wij hebben de pappa en mamma van Phileine leren kennen op de nicu afdeling in Nijmegen. Wat een trotse, lieve en leuke ouders heeft Phileine. We hebben elkaars hoop en vrees mee gemaakt en delen nu de vrees die er altijd was. Willem en Phileine zijn vast samen aan het spelen tussen de wolken en sterren!

2. Angela
    Angela zegt:

Lieve Kevin en Syl, weer huil ik met jullie om jullie verdriet van het gemis van Phileine. Ik ben echt dankbaar dat we 8 weken een kamer hebben gedeeld.. wat mis ik die knapperd! Vrienden voor het leven. Dikke knuffel❤

3. Carolina
    Carolina zegt:

My dearest one and only Lil niece, I never got to meet u but I love you so much it Hurts! Rest in peace my Lil sweet heart I think of you everyday. You hold a special place in my heart and I will carry you with me forever until I see you up in heaven. Love you Phileintje my beautiful one and only Lil niece.