Noura prematuur geboren met 30 weken, Lange Land ziekenhuis, LUMC, JKZ, sonde

Noura

Noura prematuur geboren met 30 weken, Lange Land ziekenhuis, LUMC, JKZ, sonde

Prinsesje Noura, wat een eer was het om jou en je papa en mama te mogen ontmoeten afgelopen donderdag in het Lange Land Ziekenhuis, Zoetermeer! Je lag al 7 weken in het ziekenhuis en je papa en mama hadden net te horen gekregen dat je zaterdag mee naar huis mocht. Wat een geweldig nieuws. Gelukkig waren we net op tijd met de Earlybirds shoot!

Je mama vertelde dat je met 30 weken geboren bent met een gewicht van 1600 gram. Zonder echte aanleiding, kreeg ze bloedingen en ben je spontaan geboren. Wat moet je klein zijn geweest! Je lag de eerste weken in het LUMC, Leiden en mocht al vrij snel naar het JKZ in Den Haag, omdat je het zo goed deed. De laatste weken lag je nog iets dichter bij huis in het Lange Land Ziekenhuis, Zoetermeer. En nu volgt het volgende en laatste stapje – naar huis! Zo fijn!

Tijdens mijn bezoekje zag ik twee hele gelukkige ouders, je papa noemde je “zijn prinsesje” en je mama verzorgde je zo liefdevol. Je gaat met een sonde naar huis, maar je mama wist al precies hoe ze daar mee om moest gaan. Zo knap!

Lieve Noura, de afgelopen 7 weken waren behoorlijk pittig voor zowel je mama, papa én je grote broer. Het is tijd om lekker met ze mee naar huis te gaan. Zet hem op lief prinsesje, je bent er helemaal klaar voor!

Namens Stichting Earlybirds,
Rachel Viersma