Noëlle & Jolijn prematuur gebore met 32 weken, spoedkeizersnede, tweeling, sondevoeding

Noëlle & Jolijn

Van de mama:

Maandag 27 januari ben ik bevallen met 32 weken met een spoed keizersnede! Alles is wat sneller gegaan dan wij hadden verwacht! En we hadden zeker niet gedacht die ochtend dat we om 12:44/12:46 al trotse ouders zouden zijn. Van onze mooie meisjes Noëlle en Jolijn.

Door Stichting Earlybirds – en ook name door een hele lieve top fotograaf (tessArt design) die dit vrijwillig doen voor de stichting – zijn er super mooie foto’s gemaakt van de laatste week op het ziekenhuis. We kunnen er op deze manier zo mooi en bijzonder op terug kijken! Na vier weken ziekenhuis mochten we lekker naar huis! Een heftige maar ook zeker een mooie periode, nu we lekker thuis zijn genieten we elke dag nog meer, samen met de meisjes! “

Door de fotografe:

Weer graag gedaan en ik wens jullie veel liefde en geluk thuis in de toekomst!!