Kerstmarkt bij Kinder Opvang Kerkrade

Kinder Opvang Kerkrade organiseert op zondag 14 december een gezellige Kerstmarkt in brede school de Steltloper van 11.00-16.00 uur.

Iedereen is van harte welkom om te genieten van de gezellige Kerstsfeer.

U kunt bij meer dan 20 standhouders leuke kerstcadeautjes kopen en er is zelfs een tombola met originele prijzen. De opbrengsten van de Kerstmarkt komen ten goede van de stichting Earlybirds Fotografie (fotografie van prematuur geboren kindjes). Alle locaties van Kinder Opvang Kerkrade maken leuke spullen die op de Kerstmarkt verkocht worden. Ook deze opbrengsten komen ten goede van Earlybirds. Voor de kinderen zijn workshops in samenwerking met Impuls georganiseerd. Ook is er een springkussen en de Kerstman mag zeker niet ontbreken. In de gezellige koffiehoek kunt u elkaar ontmoeten onder het genot van een kop koffie of thee en natuurlijk wat lekkers erbij.

Wij hopen u allen te ontmoeten op 14 december in de Brede School Steltloper, Dir.van der Mühlenlaan 30, 6463 VZ in Kerkrade.