Nieky

Van de ouders:

Onze stoere lieve Nieky is met 29+1 weken op 7 juni te vroeg geboren met een spoedkeizersnede.

Mama was al wat vermoeid die dag en na een paar uurtjes te hebben gewerkt, kroop ze vroeg in bed om lekker wat uit te rusten. Nieky was al een aantal weken super aanwezig in haar buik en wij dachten dus ook dat het gewoon daardoor kwam. Tot toch mama haar vliezen brak.
Met spoed werd mama naar het LUMC ziekenhuis gebracht door de ambulance omdat het ook nog eens zo was dat wij bij de 20 weken echo hadden gehoord dat er een open bloedvat lag bij de uitgang, een vasa previa, en daardoor een normale bevalling niet mogelijk was.
Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis werden wij al snel naar de OK gebracht en daar kwam jij om 22:23 ter wereld met 1670 gram. Best groot voor een baby van 29 weken. Gelukkig werkte dit ook in jouw voordeel.

Wij zijn nu inmiddels bijna 7 weken verder en zijn van het LUMC overgebracht naar het JKZ in Den Haag en wat doe jij het goed! En je broer is ook zo onwijs trots op jou en kan net als ons niet wachten tot wij lekker met z’n viertjes thuis zijn. Lekker met z’n allen bij elkaar!

In het JKZ werden wij gewezen op de mogelijkheid van het maken van mooie foto’s door fotografen die zijn aangesloten bij Earlybirds.
Beste Irena, bedankt voor de reportage en het vastleggen van dit mooie moment! Wij zijn jou en Earlybirds ontzettend dankbaar voor het mogelijk maken hiervan.

Van de fotograaf:
Nieky werd geboren in het Juliana Kinderziekenhuis na een zwangerschap van 29 weken. Zijn ouders, Kimberly en Danny, verwelkomden hem met liefde en een warme knuffel in deze wereld. Als fotograaf kreeg ik de kans om zijn eerste momenten vast te leggen en de kracht van de liefde en toewijding van zijn familie te tonen. Ik wens jullie het allerbeste en dat jullie altijd sterk en geliefd mogen blijven.