Natan

Natan%20van%20Meurs%20collage%20LR

Ouders van Natan:

Na 31 weken zwangerschap werd plotseling onze zoon Natan geboren. Op zondag 28 februari werd ik naar het Flevoziekenhuis gebracht en toen bleek dat de weeën al om de 5 minuten kwamen. Met de ambulance werd ik naar het AMC gebracht en tussen door kreeg ik wee remmers. Deze remmers hebben helaas niet geholpen, want op 29 februari werd Natan geboren. Ja, een schrikkel kindje 😉

Gelukkig was het direct al een behoorlijke grote baby, 1910 gram. Vanaf dag 1 heeft hij het ontzettend goed gedaan en daarom mocht hij na 2 dagen al overgeplaatst worden naar het Flevoziekenhuis. Onze sterke kleine man is echt een doorzetter. Momenteel verblijft hij nu al bijna 4 weken in het ziekenhuis.  Wij, als ouders, leven op dit moment in een achtbaan. Er gebeurt zo ontzettend veel. In het begin werd in het ziekenhuis verteld over Earlybirds. We waren direct enthousiast. We wilden ons inschrijven totdat Natan een infectie kreeg en wij ontzettend bezorgd waren over onze kleine man. Na een paar dagen ging het gelukkig weer beter en hebben wij een aanvraag ingediend.

De fotografe Esther stuurde vrij snel een e-mail naar ons toe voor een afspraak. Op zondag kwam Esther langs. Ze heeft die dag, rustig uitgelegd dat wij de dagelijkse verzorging konden doen en dat zij zo onopvallend mogelijk foto’s zou maken. Het was erg fijn dat zij zich goed kon inleven in de situatie. Wij waren erg blij met Esther.

De eerste foto’s hebben wij al gezien… wat zijn ze mooi! Wij zijn erg blij dat dit mogelijk wordt gemaakt door de stichting Earlybirds. In de zo hectische periode waar wij momenteel in verkeren is dit echt een lichtpuntje. Dank jullie wel!

Groeten,

Marion en Elmar

Fotograaf:

20 maart mocht ik weer voor Earlybirds op pad. Naar het Flevoziekenhuis in Almere. In de hal ontmoette ik de ouders van Natan. Geboren met 31 weken. Als we op de afdeling komen ligt hij nog lekker te slapen. Na wat informatie gedeeld te hebben met de ouders van Natan, wordt Natan langzaam wakker. Wat een sterk en wakker mannetje.

Rustig zijn flesje gedronken bij zijn papa en even geknuffeld met mama. Natan, ik hoop dat je nog meer mooie sprongen kan maken de komende weekjes en dan snel mee naar huis mag.

Lieve groet, Esther